Blog zawiera treści erotyczne, wulgaryzmy, cielesność w mocnym, czasem brutalnym i gorszącym wydaniu. Sceny erotyczne opisywane bez cenzury. Wszystkie osoby poniżej osiemnastego roku życia czytają to na własną odpowiedzialność!

poniedziałek, 18 września 2017

Słów kilka

Witajcie kochani.
Na początku chciałam poinformować, że aktualnie historia Zbyszka i Antoniny zostaje zawieszona do odwołania. Od ponad trzech miesięcy jest skończona i zapisana na moim komputerze. Szczerze? Nie jestem gotowa się nią podzielić, nie mam aż tyle odwagi. Antonina jest niemal lustrzanym odbiciem mojej osoby, jednak jej historia przedstawia moje tak zwane "co by było gdyby".
Wydaję mi się, że już trochę wyrosłam z leczenia swoich problemów poprzez pisanie o nich.
Nie ukrywam kocham pisać. Uwielbiam to robić dla Was. Niezmiernie się cieszę, że chociaż garstka z Was jest wciąż ze mną.
W moim życiu jest właśnie moment zmian, zmiana szkoły, mieszkania i pracy, jednym słowem dzieję się.
Dlatego przychodzę do Was z pytaniem czy chcecie czytać opowiadanie zupełnie inne niż do tej pory?

Jestem Rozalia.
W sieci znajdziecie mnie jako Rosalie Hope.
Dziś kochani proszę o wsparcie, bo zupełnie nie wiem co robię próbując swoich sił na wattpadzie.
Jesteście ze mną?
Jeśli tak to zapraszam Was na Zniszczenie

2 komentarze: